e-Marketing
Πούλιος Θωμάς
Η έννοια «Ηλεκτρονικό ή e-Μάρκετινγκ» ή online marketing ή internet marketing στη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) και ειδικότερα του Διαδικτύου για την προώθηση των πωλήσεων αγαθών ή υπηρεσιών. Οι εν λόγω τεχνολογίες συνιστούν μια σημαντική προσαύξηση στις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, ανεξαρτήτως του μεγέθους και του επιχειρησιακού μοντέλου μιας επιχείρησης ή οργανισμού.
Οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ παραμένουν ανεπηρέαστες και αφορούν στη μετάδοση του κατάλληλου μηνύματος στους κατάλληλους ανθρώπους. Επιπρόσθετα, οι ΤΠΕ συνεισφέρουν στα διαθέσιμα μέσα προώθησης (όπως διαφήμιση, απ’ ευθείας μηνύματα, δημόσιες σχέσεις κλπ.) προσθέτοντας νέα μέσα στο μίγμα μάρκετινγκ.
ΛιγότεραΗ έννοια «Ηλεκτρονικό ή e-Μάρκετινγκ» ή online marketing ή internet marketing στη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) και ειδικότερα του Διαδικτύου για την προώθηση των πωλήσεων αγαθών ή υπηρεσιών. Οι εν λόγω τεχνολογίες συνιστούν μια σημαντική προσαύξηση στις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, ανεξαρτήτως του μεγέθους και του επιχειρησιακού μοντέλου μιας επιχείρησης ή οργανισμού.
Οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ παραμένουν ανεπηρέαστες και αφορούν στη μετάδοση του κατάλληλου μηνύματος στους κατάλληλους ανθρώπους. Επιπρόσθετα, οι ΤΠΕ συνεισφέρουν στα διαθέσιμα μέσα προώθησης (όπως διαφήμιση, απ’ ευθείας μηνύματα, δημόσιες σχέσεις κλπ.) προσθέτοντας νέα μέσα στο μίγμα μάρκετινγκ.
Η έννοια «Ηλεκτρονικό ή e-Μάρκετινγκ» ή online marketing ή internet marketing στη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) και ειδικότερα του Διαδικτύου για την προώθηση των πωλήσεων αγαθών ή υπηρεσιών. Οι εν λόγω τεχνολογίες συνιστούν μια σημαντική προσαύξηση στις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, ανεξαρτήτως του μεγέθους και του επιχειρησιακού μοντέλου μιας επιχείρησης ή οργανισμού.
Οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ παραμένουν ανεπηρέαστες και αφορούν στη μετάδοση του κατάλληλου μηνύματος στους κατάλληλους ανθρώπους. Επιπρόσθετα, οι ΤΠΕ συνεισφέρουν στα διαθέσιμα μέσα προώθησης (όπως διαφήμιση, απ’ ευθείας μηνύματα, δημόσιες σχέσεις κλπ.) προσθέτοντας νέα μέσα στο μίγμα μάρκετινγκ.
Θεματικές Ενότητες
Βασικές έννοιες του ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (ορισμοί, τεχνικές, δίαυλοι)
Κατανόηση των αλλαγών στο μίγμα μάρκετινγκ (ανακάλυψη ψηφιακών στοιχείων, προσδιορισμός στρατηγικής)
Παράθυρο στον ψηφιακό κόσμο (εταιρικά websites και marketing)
Ψηφιακή έρευνα: επισκόπηση εργαλείων (web, social media, mobile)
Τεχνολογίες επικοινωνίας (Google adwords, Ad formats, Search Engine Optimization, e-mailing, affiliation, εναλλακτικά δίκτυα, πολυ- καναλική διανομή, e-retailing, web 2.0)
Καθορισμός του ψηφιακού καταναλωτή και της ψηφιακής καταναλωτικής συμπεριφοράς
Μετρικές του ψηφιακού μάρκετινγκ (στόχοι και κόστος)
Διαδικτυακές δημόσιες σχέσεις και διαχείριση της φήμης
Μάρκετινγκ περιεχομένου και χρήση πρακτόρων
Παρακολούθηση της διανομής μέσω εναλλακτικών διαύλων (web metrics)
Χρήση κοινωνικών μέσων
Παρουσίαση εργασιών
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Αρ. Επισκέψεων : 78
Αρ. Προβολών : 782
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -