Τεχνολογία Λογισμικού
Κακαρόντζας Γεώργιος
Το μάθημα περιλαμβάνει τα θέματα της ανάλυσης και σχεδίασης λογισμικού με τη UML. Επιπλέον καλύπτει μεθοδολογίες ανάπτυξης λογισμικού όπως η Iconix, πρότυπα ανάθεσης αρμοδιοτήτων σε αντικείμενα, σχεδιαστικά πρότυπα καθώς και εισαγωγικά στοιχεία αρχιτεκτονικής λογισμικού.
ΛιγότεραΤο μάθημα περιλαμβάνει τα θέματα της ανάλυσης και σχεδίασης λογισμικού με τη UML. Επιπλέον καλύπτει μεθοδολογίες ανάπτυξης λογισμικού όπως η Iconix, πρότυπα ανάθεσης αρμοδιοτήτων σε αντικείμενα, σχεδιαστικά πρότυπα καθώς και εισαγωγικά στοιχεία αρχιτεκτονικής λογισμικού.
Το μάθημα περιλαμβάνει τα θέματα της ανάλυσης και σχεδίασης λογισμικού με τη UML. Επιπλέον καλύπτει μεθοδολογίες ανάπτυξης λογισμικού όπως η Iconix, πρότυπα ανάθεσης αρμοδιοτήτων σε αντικείμενα, σχεδιαστικά πρότυπα καθώς και εισαγωγικά στοιχεία αρχιτεκτονικής λογισμικού.
Θεματικές Ενότητες
Εισαγωγή στο μάθημα και ανάλυση απαιτήσεων με αποτύπωση των απαιτήσεων με διαγράμματα περιπτώσεων χρήσης
Αποτύπωση της στατικής δομής με διαγράμματα κλάσεων
Προχωρημένα Στοιχεία των Διαγραμμάτων Κλάσεων
Δυναμική μοντελοποίηση της συμπεριφοράς του συστήματος με συνεργασίες αντικειμένων και αποτύπωση αυτών με διαγράμματα ακολουθίας. Δυναμική συμπεριφορά των μεμονωμένων αντικειμένων και αποτύπωσή της με διαγράμματα καταστάσεων.
Επιπλέον διαγράμματα της UML.
Εισαγωγή στην μεθοδολογία ανάπτυξης Λογισμικού ICONIX
Σύντομο Παράδειγμα μιας συνοπτικής μεθοδολογίας ανάπτυξης
Ανάθεση Αρμοδιοτήτων σε Αντικείμενα- Τα πρότυπα GRASP.
Προχωρημένα στοιχεία σχεδίασης συστημάτων με Σχεδιαστικά Πρότυπα (Design Patterns)
Σχεδίαση μακροσκοπικής δομής των συστημάτων και Τυπική Περιγραφή Αρχιτεκτονικών Λογισμικού
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Αρ. Επισκέψεων : 94
Αρ. Προβολών : 907
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -