
Η ενότητα αυτή εστιάζεται (α) στους μηχανισμούς εστίασης της οπτικής προσοχής, (β) στους τρόπους με τους οποίους τα πολυμέσα υποστηρίζουν τη μάθηση και (γ) στην αξιοποίηση των γραφικών για μαθησιακούς σκοπούς.
| 02 - Πολυμέσα & Μάθηση - Ανθρώπινο Αντιληπτικό Σύστημα | |
| 02 - Πολυμέσα & Μάθηση - Κανόνες Μάθησης με τα Πολυμέσα | |
| 02 - Πολυμέσα & Μάθηση - Τα Γραφικά στην Υποστήριξη της Διδασκαλίας-Μάθησης | |
Βιβλιογραφία Clark, R. C., & Lyons, C. (2010). Graphics for learning: Proven guidelines for planning, designing, and evaluating visuals in training materials. John Wiley & Sons. Clark, R. C., & Mayer, R. E. (2011). E-learning and the science of instruction: Proven guidelines for consumers and designers of multimedia learning. John Wiley & Sons. Comenius, J. A. (1999). Orbis pictus. Kessinger Publishing. De Koning, B. B., Tabbers, H. K., Rikers, R. M., & Paas, F. (2009). Towards a framework for attention cueing in instructional animations: Guidelines for research and design. Educational Psychology Review, 21(2), 113-140. Eckstein, M. P. (2011). Visual search: A retrospective. Journal of Vision, 11(5), 14. Mayer, R.E. (2009). Multimedia learning (2nd edition). Cambridge, UK: Cambridge University Press. Mayer, R.E. (2011). Applying the Science of Learning to Multimedia Instruction. In Jose P. Mestre & Brian H. Ross (Eds.). Psychology of Learning and Motivation-Advances in Research and Theory, 55 (pp. 77-108). San Diego, CA: Academic Press. Mayer, R.E. (2014). Mutlimedia instruction. In J.M. Spector, M.D. Merrill, J. Elen & M.J. Bishop (Eds.). Handbook of Research on Educational Communications and Technology (pp. 385-399), 4th Edition. NY: Springer. Theeuwes, J. (2010). Top–down and bottom–up control of visual selection. Acta Psychologica, 135(2), 77-99.
|
|