Σκοπός της ενότητας αυτής είναι η εισαγωγή στις εκπαιδευτικές διαστάσεις του ψηφιακού βίντεο. Εξετάζονται εκπαιδευτικά μοντέλα ψηφιακού βίντεο και παρουσιάζεται ένα παιδαγωγικό πλαίσιο για τον σχεδιασμό του.
13 - Ψηφιακό Βίντεο & Μάθηση | |
Βιβλιογραφία Goldman, R., Pea, R. Barron, B. & Derry, S.J. (2007). (Eds.), Video Research in the Learning Sciences. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Koumi, J. (2006). Designing Video & Multimedia for Open & Flexible Learning. London: Routledge. Mayer, R. E. (2008). Applying the Science of Learning: Evidence-Based Principles for the Design of Multimedia Instruction. American Psychologist, 63(8), 760-769. Mayer, R.E. (2014). Mutlimedia instruction. In J.M. Spector, M.D. Merrill, J. Elen & M.J. Bishop (Eds.). Handbook of Research on Educational Communications and Technology (pp. 385-399), 4th Edition. NY: Springer. |