Η ενότητα αυτή εστιάζεται (α) στους μηχανισμούς εστίασης της οπτικής προσοχής, (β) στους τρόπους με τους οποίους τα πολυμέσα υποστηρίζουν τη μάθηση και (γ) στην αξιοποίηση των γραφικών για μαθησιακούς σκοπούς.
02 - Πολυμέσα & Μάθηση - Ανθρώπινο Αντιληπτικό Σύστημα | |
02 - Πολυμέσα & Μάθηση - Κανόνες Μάθησης με τα Πολυμέσα | |
02 - Πολυμέσα & Μάθηση - Τα Γραφικά στην Υποστήριξη της Διδασκαλίας-Μάθησης | |
Βιβλιογραφία Clark, R. C., & Lyons, C. (2010). Graphics for learning: Proven guidelines for planning, designing, and evaluating visuals in training materials. John Wiley & Sons. Clark, R. C., & Mayer, R. E. (2011). E-learning and the science of instruction: Proven guidelines for consumers and designers of multimedia learning. John Wiley & Sons. Comenius, J. A. (1999). Orbis pictus. Kessinger Publishing. De Koning, B. B., Tabbers, H. K., Rikers, R. M., & Paas, F. (2009). Towards a framework for attention cueing in instructional animations: Guidelines for research and design. Educational Psychology Review, 21(2), 113-140. Eckstein, M. P. (2011). Visual search: A retrospective. Journal of Vision, 11(5), 14. Mayer, R.E. (2009). Multimedia learning (2nd edition). Cambridge, UK: Cambridge University Press. Mayer, R.E. (2011). Applying the Science of Learning to Multimedia Instruction. In Jose P. Mestre & Brian H. Ross (Eds.). Psychology of Learning and Motivation-Advances in Research and Theory, 55 (pp. 77-108). San Diego, CA: Academic Press. Mayer, R.E. (2014). Mutlimedia instruction. In J.M. Spector, M.D. Merrill, J. Elen & M.J. Bishop (Eds.). Handbook of Research on Educational Communications and Technology (pp. 385-399), 4th Edition. NY: Springer. Theeuwes, J. (2010). Top–down and bottom–up control of visual selection. Acta Psychologica, 135(2), 77-99.
|