Καλησπέρα σας,
η αξιολόγηση του μαθήματος ολοκληρώθηκε και η τελική σας βαθμολογία έχει ήδη καταχωρηθεί στο σύστημα της ηλεκτρονικής γραμματείας.
Στο αρχείο αυτό θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για την επίδοση σας σε κάθε διάσταση που αξιολογήθηκε (γραπτά/προφορικά, εργαστηριακές ασκήσεις, τελική εργασία βίντεο).
Υπενθυμίζω πως η αξιολόγηση υπολογίστηκε με βάση τον τύπο:
τελικός βαθμός = γραπτά (ή προφορικά) (συντελεστής 40%) + εργαστηριακές ασκήσεις (συντελεστής 40%) + τελική εργασία βίντεο (συντελεστής 20%)
Θα πρέπει να επισημανθεί ότι στο εν λόγω αρχείο τα κελιά με κόκκινο χρώμα δηλώνουν είτε ότι η/ο φοιτήτρια/τής δεν προσήλθε στη γραπτή (ή προφορική) εξέταση είτε ότι δεν υποβλήθηκε (ή δεν παραδόθηκε αντίστοιχα) η εκάστοτε εργασία. Θυμίζω πως, επειδή η υποβολή της τελικής εργασίας βίντεο ήταν υποχρεωτική, σε όλες τις περιπτώσεις μή υποβολής (ή ελλιπούς υποβολής) δεν υπολογίστηκε τελικός βαθμός.
Εικάζω πως δεν θα δυσκολευτείτε ιδιαίτερα να διαπιστώσετε το bonus, τόσο στα γραπτά (συρρίκνωση κλίμακας) όσο και στον υπολογισμό της βαθμολογίας των εργαστηριακών ασκήσεων αλλά και στον ακριβή τελικό βαθμό (στρογγυλοποίηση στον πλησιέστερο ακέραιο από θετικές τιμές).
Όσες/οι δεν ολοκληρώσατε επιτυχώς το μάθημα, για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου μπορείτε:
(α) εάν δεν προσήλθατε στη γραπτή εξέταση και δεν υποβάλατε εργασίες: να προσέλθετε στη γραπτή εξέταση και να υποβάλετε όλες τις εργασίες
(β) εάν δεν προσήλθατε στη γραπτή εξέταση και υποβάλατε μέρος των εργασιών: να προσέλθετε στη γραπτή εξέταση και να υποβάλετε τις εργασίες που εκκρεμούν
(γ) εάν προσήλθατε στη γραπτή εξέταση αλλά δεν υποβάλατε όλες τις εργασίες: να διατηρήσετε τον βαθμό της γραπτής εξέτασης και να υποβάλετε μόνο τις εργασίες που εκκρεμούν
(δ) εάν προσήλθατε στη γραπτή εξέταση και υποβάλετε όλες τις εργασίες: είτε να διατηρήσετε τον βαθμό της γραπτής εξέτασης είτε να προσέρθετε εκ νέου στη γραπτή εξέταση και να υποβάλετε πάλι όλες τις εργασίες
ΥΓ#1: Εύγε (kudos όπως λέμε στο χωριό) στις παρακάτω, η επίδοση των οποίων στη γραπτή εξέταση υπήρξε (πρακτικά) άριστη (δεδομένου πάντα του συντελεστή δυσκολίας των θεμάτων για την τρέχουσα εξεταστική):
ΑΛΑΤΕΛΗ: 33.50
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ: 33.50
ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ: 33.50
ΓΟΥΣΗ: 33.20
ΑΛΠΟΥ: 32.60
ΓΙΑΜΟΥΡΟΓΛΟΥ: 32.50
ΓΚΑΝΤΣΙΟΥΔΗ: 32.50
ΚΟΡΟΜΠΥΛΗ: 32.50
ΚΩΣΤΑΡΑΚΗ: 32.50
ΚΟΜΠΟΘΑΝΑΣΗ: 31.50
ΓΟΥΛΑ: 31.00
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: 31.00
ΥΓ #2: Εύγε (kudos που θα λέγαμε και στο χωριό) στις/στους παρακάτω οι τελικές εργασίες βίντεο των οποίων ξεχώρισαν από τις υπόλοιπες:
Γιάνκου Αικατερίνη – Θεοδωρίδου Παναγιώτα [Ομορφιές του τόπου μας: Βόλος-Κατερίνη]
περιεχόμενο: καταγραφή υλικού, συνολικός όγκος δουλειάς
μορφή: εικονική κίνηση κάμερας, επανακαδράρισμα εικόνων και βίντεο, χρωματική διόρθωση κάποιων πόρων
Γούση Μαρία - Γούλα Ιωάννα-Μαρία [Σπίτια Μακρινίτσας-Κεραμιδίου]
περιεχόμενο: καταγραφή υλικού, δομή και οργάνωση έργου @kdenlive
μορφή: κλιπ τίτλων με κίνηση, προσαρμογή φωτεινότητας, δυναμικές μεταβάσεις μέσω κίνησης
Κωσταράκη Ιωάννα [Ελληνικά νησιά]
περιεχόμενο: ποικιλία πόρων που χρησιμοποιήθηκαν, συστηματική χρήση τίτλων
μορφή: συστηματική προσαρμογή φωτεινότητας πόρων με έμφαση στη σημειωτική διαφοροποίηση ξηράς-θάλασσας
Μαγιάκου Ιωάννα [θαλάσσια ρύπανση]
περιεχόμενο: επιλογή πόρων, ταίριασμα μουσικής με ρυθμό μοντάζ
μορφή: συστηματική προσαρμογή φωτεινότητας των πλάνων, επίτευξη χρωματικής ενότητας, αύξηση κορεσμού, προσοχή σε κάθε οπτική λεπτομέρεια για την επικοινωνία νοημάτων μέσω χρώματος
Τέλος, ιδιαίτερα μνεία θα πρέπει να γίνει στη Χιωτάκη Ευαγγελία [Notre Dame] για την ποιοτικότερη εργασία του εξαμήνου!
περιεχόμενο: ηχητική επένδυση βίντεο, μουσική υπόκρουση, πλουραλιστική χρήση τυπογραφικών στοιχείων
μορφή: εξαιρετική προσαρμογή του οπτικού περιεχομένου (re-framing) μέσω της χρήσης εφέ περικοπής και κλιμάκωσης ώστε να εξυπηρετεί πλήρως τους τιθέμενους σκοπούς του μηνύματος
ΥΓ #3: Όπως πάντα, ευχαριστώ θερμά τον συνάδελφο κ. Δημήτρη Μαντζάρη για τη συνεισφορά του στο μάθημα, ήτοι την επιμονή, υπομονή και αντοχή που επέδειξε κατά την εξαιρετικά απαιτητική διεξαγωγή των εργαστηρίων! :)
Εάν υπάρχουν απορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε στο ikaras@uth.gr
καλή συνέχεια,
Η. Καρασαββίδης