Διδάσκοντες

Διδάσκοντες

 

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ

1.      Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

19/7/2012 - παρόν

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικών και Διδακτικής Μεθοδολογίας (πλήρης απασχόληση)

Τμήμα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Μαθήματα

1.      Διδακτική Μεθοδολογία: Δομικά Στοιχεία της Διδασκαλίας

2.      Σχολική πρακτική ΙΙ

3.      Σχολική πρακτική ΙV

 2.      Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

15/3/2006 - 19/7/2012

Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδαγωγικών και Διδακτικής Μεθοδολογίας (πλήρης απασχόληση)

Τμήμα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Μαθήματα

1.      Διδακτική Μεθοδολογία: Δομικά Στοιχεία της Διδασκαλίας

2.      Σχολική πρακτική ΙΙ

3.      Σχολική πρακτική ΙV

 3.      Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

1/9/2007 – 31/12/2007

Υπεύθυνη μαθήματος στο Πρόγραμμα Επαγγελματικής Αναβάθμισης των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΠΕΑΕΚ)

Τμήμα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Μαθήματα

1. Σύγχρονες Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις

 4.      Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

9/2006 –  παρόν

Συμμετοχή στις διαλέξεις σε φοιτητές του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης και Παραγωγής Διδακτικού Υλικού»

Τμήμα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Μαθήματα

1. Συνεργατικά Περιβάλλοντα Διδασκαλίας και Μάθησης

2. Σύγχρονες Θεωρίες Μάθησης, Καινοτομικά Περιβάλλοντα Διδασκαλίας και Διδακτική Πράξη

 5.      Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

1/9/2006 – 28/2/2007

Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδαγωγικών και Διδακτικής Μεθοδολογίας (πλήρης απασχόληση)

Τμήμα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Μαθήματα

1.      Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις

 6.      Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

1/9/ 2005 – 28/2/2006

Διδάσκουσα (Π.Δ. 407/80) Παιδαγωγικών και Διδακτικής Μεθοδολογίας (πλήρης απασχόληση)

Τμήμα

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Μαθήματα

1.      Διδακτική Μεθοδολογία: Δομικά Στοιχεία της Διδασκαλίας

2.      Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις

 7.      Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

1/3/ 2005 – 31/8/2005

Διδάσκουσα (Π.Δ. 407/80) (μερική απασχόληση)

Τμήμα

Τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών

Μαθήματα

1. Πολιτισμός & Εκπαίδευση

 8.       Πανεπιστήμιο Αιγαίου

1/9/2000 – 31/8/2004

Διδάσκουσα (Π.Δ. 407/80) Συγκριτικής Παιδαγωγικής (πλήρης απασχόληση)

Τμήμα

Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού

Μαθήματα

1.      Συγκριτική Παιδαγωγική με έμφαση στη Προσχολική Αγωγή

2.      Ευρωπαϊκή Διάσταση στην Εκπαίδευση

3.      Συγκριτική Παιδαγωγική με έμφαση σε θέματα Ευρώπης

 9.       Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) Ρόδου

10/2002 – 6/2003

Ωρομίσθια καθηγήτρια (μερική απασχόληση)

Μαθήματα

1. Παιδαγωγική – Νηπιαγωγική

2. Αγγλικά

 10.   Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

1/3/2002 – 31/8/2002

Διδάσκουσα (Π.Δ. 407/80) (μερική απασχόληση)

Τμήμα

Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής

Μαθήματα

1.      Γενικές Αρχές Διδακτικής

 11.   Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) Ρόδου

10/2001 – 6/2002

Ωρομίσθια καθηγήτρια (μερική απασχόληση)

Μαθήματα

1. Ανθρώπινες Σχέσεις – Επικοινωνία

2. Πολιτιστική ταυτότητα

3. Αγγλικά

 12.  Ιανουάριος 1999 – Ιούλιος 2000

Διδασκαλία σε Αγγλικά Δημοτικά Σχολεία (από Νηπιαγωγείο έως και την ΣΤ’ Τάξη) υπό την αιγίδα του Αγγλικού Υπουργείου Παιδείας (DfEE).

 13.  Σεπτέμβριος 1999 – Ιούλιος 2000

Διδασκαλία σε Ελληνικό παροικιακό σχολεία της Αγγλίας (StreathamHillSchoolofModernGreek) στις Α’ & Β’ Τάξεις Δημοτικού.

 14.  Σεπτέμβριος 1997 – Ιούλιος 2000

Διδασκαλία σε Ελληνικό παροικιακό σχολεία της Αγγλίας (CroydonSchoolofModernGreek) στην προδημοτική τάξη (νηπιαγωγείο).

 

 http://www.pre.uth.gr/new/el/content/13-kaldi-stayroyla

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί Στόχοι

 

Στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειώσει τους/τις φοιτητές/τριες με τις βασικές έννοιες της διδακτικής και τα δομικά στοιχεία της διδασκαλίας. Επιπλέον, στο πλαίσιο του μαθήματος προσεγγίζονται και αναλύονται διδακτικές προσεγγίσεις που μπορούν να εφαρμοστούν στο σύγχρονο δημοτικό σχολείο.

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

 

Frey, K. (2002). Η «Μέθοδος Project»: Μια μορφή συλλογικής εργασίας στο σχολείο ως θεωρία και πράξη. Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη.
Καλδή, Σ. (2013). Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο πλαίσιο εφαρμογής της μεθόδου project. Στο Σ. Παντελιάδου & Δ. Φιλιππάτου (επιμ.), Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: Θεωρητικές προσεγγίσεις & εκπαιδευτικές πρακτικές, Αθήνα: Πεδίο (σσ. 391-417).
Καλδή, Σ. (2010). Στρατηγική ομαδοκεντρικής διδασκαλίας: βασικές αρχές και χαρακτηριστικά. Στον Μ. Ζουμπουλάκη (επιμέλεια) Επιστημονικά ανάλεκτα: επετειακός τόμος για τα 20 χρόνια του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Βόλος, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας, σσ. 69-86.
Καλδή, Σ. (2008).Η διδακτική μέθοδος project στη σχολική τάξη: χαρακτηριστικά και τρόποι διεξαγωγής στο πλαίσιο της μαθητοκεντρικής διδασκαλίας. Επιστήμες της Αγωγής 4, 91-103.
Κασσωτάκης, Μ. & Φλουρής, Γ. (2006) Μάθηση και Διδασκαλία. Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση της Διδασκαλίας, (τόμος Β’). Αθήνα : Αυτοέκδοση.
Κοσσυβάκη, Φ. (2003). Εναλλακτική Διδακτική. Αθήνα : Gutenberg.
Κούσουλας, Φ. (2004). Σχεδιασμός και Εφαρμογή Διαθεματικής Διδασκαλίας. Αθήνα : Ατραπός.
Ματσαγγούρας, Η.Γ. (2003). Η Διαθεματικότητα στη Σχολική Γνώση: Εννοιοκεντρική Αναπλαισίωση και Σχέδια Εργασίας. Αθήνα : Γρηγόρης.
Ματσαγγούρας, Η. (2005). Στρατηγικές Διδασκαλίας: Η Κριτική Σκέψη στη Διδακτική Πράξη. Αθήνα : Gutenberg.
Ματσαγγούρας, Η. (2005). Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας: Η σχολική τάξη. Αθήνα : Γρηγόρης.
Τριλιανός, Α. (2000). Μεθοδολογία της Σύγχρονης Διδασκαλίας, (τόμος Α’ και Β’), Αθήνα : Αυτοέκδοση.
Χρυσαφίδης, Κ. (2000). Βιωματική, Επικοινωνιακή Διδασκαλία. Αθήνα : Gutenberg.

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

 

Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα

Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

Οι βασικές έννοιες της Διδακτικής και τα δομικά στοιχεία της διδασκαλίας. Επιπλέον, στο πλαίσιο του μαθήματος προσεγγίζονται και αναλύονται διδακτικές προσεγγίσεις που εφαρμόζονται στο σύγχρονο δημοτικό σχολείο.