Περιεχόμενο μαθήματος (Syllabus)
- Αρχεία κειμένου,
- Αρχεία εγγραφών,
- Αρχεία άμεσης προσπέλασης,
- Αρχεία με ευρετήρια,
- Ταξινομήσεις/Αναζητήσεις σε πίνακες και αρχεία,
- Διαχείριση της δομής ¨Στοίβα¨,
- Διαχείριση της δομής ¨Ουρά¨,
- Διαχείριση της δομής ¨Λίστα¨,
- Διαχείριση της δομής ¨Κυκλικά συνδεδεμένη Λίστα¨,
- Διαχείριση της δομής ¨Διπλά συνδεδεμένη Λίστα¨,
Αντικειμενικοί στόχοι
- Αντικειμενικός στόχος είναι η εκμάθηση των Δομών Δεδομένων και Αρχείων.
- Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν
- Να διαχειρίζονται αρχεία κειμένου, αρχεία δομών, άμεσα αρχεία και αρχεία με ευρετήρια,
- Να διαχειρίζονται τις δομές Στοίβα, Ουρά, Λίστα και Δέντρα.
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία
- Πηγές στη βιβλιοθήκη του ιδρύματος.
- Κόλλιας Γιάννης, “Δομές δεδομένων”, Αθήνα, Ελλάδα 1984.
- Κοίλιας Χρήστος, “Δομές δεδομένων και οργανώσεις αρχείων”, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, Αθήνα, Ελλάδα, 1993.
- Μανωλόπουλος Ιωάννης, “Δομές δεδομένων”, Art of Text, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, 1989.
- Μανωλόπουλος Ιωάννης, “Οργάνωση αρχείων”, Art of Text, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, 1991.
- Wirth Niklaus, Κωνσταντινίδης Μανώλης, Μωραϊτης Θωμάς, “Αλγόριθμοι και δομές δεδομένων ”, Κλειδάριθμος, Αθήνα, Ελλάδα, 1990.
- Martin J. Johannes, “Data types and data structures”, Prentice Hall, 1986.
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι
Διδασκαλία καθ έδρας και συμπληρωματική-ενισχυτική εκπαίδευση μέσω ασύγχρονης πλατφόρμας.
Εργαστήριο.
Μέθοδοι αξιολόγησης / βαθμολόγησης
Τελική εξέταση χωρίς κανένα επιτρεπόμενο υλικό κατά την εξέταση.
Προαπαιτήσεις
Καλή γνώση της γλώσσας προγραμματισμού C.