2ος Κύκλος: Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις
  1. Στοιχεία ομαδοκεντρικής διδασκαλίας.
  2. Αίτημα για Ενιαιοποίηση/Ενιαιοποιημένο πρόγραμμα σπουδών και σύγχρονες αντιλήψεις για την ενιαιοποίηση της γνώσης [Dewey, Bernstein, Gestält Psychology (Μορφολογική Ψυχολογία), Ουμανιστική (ανθρωπιστική), κριτική & χειραφετική παιδαγωγική (Giroux, Bordieu, Freire, 1970)].
  3. Διαθεματικότητα και διεπιστημονικότητα.
  4. Διδακτική μέθοδος Project (Project-based learning): Εννοιολογική οριοθέτηση, προϋποθέσεις και χαρακτηριστικά, επίπεδα εφαρμογής, στάδια υλοποίησης, παραδείγματα εφαρμογής.